Monday, June 15, 2009

Perlu Rehat Dahulu

Di hadapan Masjid Nabawiyyah di Madinah

Di hadapan Masjidil Haram di Makkah

Assalamualaikum

Pertamanya kesyukuran kepada illahi kerana masih diberikan kekuatan Iman dan Islam sebagai pegangan hidup, selawat dan salam atas junjungan baginda Rasulullah khatamun anbiya' dan ahli keluarga serta para sahabat, para tabien dan seluruh syuhada' yang mempertahankan Islam sebagai adden agama yang suci.

Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada pelayar yang menjengguk -jengguk untuk melihat kemaskini yang saya 'post'kan di dalam blog ini. Apa pun semenjak 2 minggu ini blog ini tidak dikemaskini dengan sempurna. Ini adalah dalam waktu tersebut, saya bersama keluarga melakukan umrah untuk menguatkan rohani untuk memperbanyakkan lagi amalan kebajikan sebagai bekalan untuk menghadap ilahi.

Untuk beberapa ruangan akan datang akan saya ceritakan pengalaman dan ikhtibar yang saya dapat sepanjang berkunjung ke tanah suci. Saya akan kemaskini blog ini, sedikit masa lagi untuk mendapat rehat yang cukup untuk saya lebih menghayati perjalanan atau kembara rohani ke bumi Makkah al-Mukarramah dan al madinah al Nabawiyah.

Selamat belayar.

Ibrahim ( abuierfan)
Bintulu

0 comments:

 

Labels

About This Blog

Labels

Labels

Powered By Blogger

Labels