Wednesday, February 25, 2009

BOLEH PINDAH KE NI ?

Abi mcm mana, nak pindah ker ? tanya umi Ierfan. He he he...habis BIC macamana, perjuangan di sini masih jauh...masih perlukan tenaga kita.

Kita pun belum ada apa2 yg menghalang untuk kita stay sini lagi, lain la suami isteri duduk jauh. Kat sini la peluang untuk kita menambah amal dan mencari pengalaman.

Aku kini sudah masuh tahun ke 5 di bumi Bintulu. Umi baru masuk tahun ke 4, Ierfan baru masuk tahun ke 2.

Tak pe duduk kat sini pun ok, ramai kawan2 antaranya Ustaz Halim, Abang Ghani, Abang Mat, Haji Bakar, Haji Jaafar, Syarizal dan ramai lagi la, sampai tak terbilang dengan jari2 yg ada.

Insyallah, jika sampai masanya, atas kehendak ilahi, kita akan berpindah juga, klu kita tak minta pun Allah akan jemput...pindah ke tempat yang kekal abadi.

2 comments:

Mohd Zulfadli said...

tenaga ustaz masih diperlukan kat bintulu tuh...teruskan usaha dakwah kat saner..pengalaman kat sane tu yang nak dibawa balik ke semenanjung nanti..

PELAYARAN KEHIDUPAN said...

TQ Sheikh Kabir...insyallah kerja amal jamaie yg diperlukan...kami m'harap ustaz cepat2 dtg sini.

 

Labels

About This Blog

Labels

Labels

Labels