Saturday, May 2, 2009

Larian AMAL Anjuran PIBG SKOKM 2009

2 Mei , Bintulu : PIBG SK Orang Kaya Mohammad telah berjaya mengadakan larian AMAL yang memberi ruang penyertaan kepada ibubapa dan guru. Program yang bermula seawal jam 6.30 pagi ini mendapat sambutan dari ibubapa dan guru-guru.

Photo Flipbook Slideshow Maker

Meskipun program ini telah dirancang sejak tahun lepas, namun ianya tidak berjaya dilaksanakan, tetapi alhamdulillah pada tahun ini, ianya berjaya diadakan dengan sokongan yang padu dari ibubapa dan guru-guru. Antara objektif utama yang digariskan di dalam pelaksanaan program ini selain untuk mengeratkan kerjasama antara ibubapa dan guru-guru, ialah untuk memberi ruang kepada ibubapa dan guru-guru membantu pihak sekolah di dalam mencari dana tambahan untuk memperbaiki infrastruktur dan pelaksanaan program-program yang akan dikelolakan oleh pihak sekolah.

Syabas kepada AJK PIBG kerana telah berjaya menghimpunkan sejumlah lebih RM 20 ribu. Mudahan dengan dana yang telah diusahakan oleh sebilangan besar ibubapa akan memberi manfaat yang besar kepada anak didik SK Orang Kaya Mohammad.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada penyelaras utama Cikgu Ali Mahmud dan seluruh AJK PIBG dan guru-guru, tidak dilupakan juga kepada YDP En Wan Zainal Abidin Wan Abd Rahman dan Guru Besar Cikgu Abidah Semail atas sokongan menjayakan program ini.

Berikut gambar-gambar semasa aktiviti larian AMAL.

AJK pendaftaran sedang sibuk mendaftar para peserta larian AMAL

Si cilik ' IERFAN ' nak turut serta larian,
tetapi tidak diterima atas alasan tak cukup umur.


Penyelaras program Cikgu Ali menerangkan jalan yang akan dilalui

Senamrobik memulakan acara pagi yang diketuai oleh Cikgu Herunisah

YDP PIBG ceria bersama para peserta mengikuti serta senamrobik

Ustazah Siti sedang membuat warming up untuk ikut serta larian AMAL

Para peserta bersedia untuk memulakan larian

No 1, tengok siapa yang dapat?

Jeng ! jeng ini kah dia juara ?

0 comments:

 

Labels

About This Blog

Labels

Labels

Powered By Blogger

Labels