Tuesday, May 12, 2009

Masa itu amat berharga

Pertamanya mohon maaf kepada penjengguk setia kerana blog saya ini tidak dikemaskini dengan baik. Ini adalah kerana kesibukan yang amat melampau dengan tugasan-tugasan wajib dan sunat. Apapun insyallah saya akan memberi sumbangan yang terbaik untuk kalian.

Bulan April dan Mei adalah bulan yang amat singkat bagi saya, terlalu banyak aktiviti dan program untuk saya laksanakan. Namun demikian, tidak apa, moga-moga ada keberkatan dan ganjaran atas pengorbanan masa, tenaga dan harta untuk Islam. Semua yang saya laksanakan tidak lain, bukan...hanya untuk ISLAM.

Apa aktiviti dan program yang saya sedang buat dan usahakan :
  1. Pemantauan PI bersama Unit Pendidikan Islam PPD ( selaku JU Kurikulum )
  2. Mengemaskini rekod dan fail j-QAF
  3. Membuat soalan ujian
  4. Menguruskan program bersama Ustaz Ellias dan guru - guru atas program JAKSA
  5. Siap sedia untuk urusan beribadah ( umrah ) di Makkah
Mudah-mudahan apa yang dirancang ini akan dipermudahkan oleh Allah.Insyaallah.

1 comments:

FarEastNajmi said...

Doakan sahabatmu di Mekah nanti ye...semoga bakal menjadi tetamu Allah yang paling istimewa...

 

Labels

About This Blog

Labels

Labels

Powered By Blogger

Labels