Sunday, March 8, 2009

KAMI KEMBALI

Ibrahim, Nina dan Ierfan ( pemilik abuierfan.blogspot.com )

Resah juga 2 hari tak dapat masuk rumah. Terpaksa kami mencari rumah lain untuk berteduh selama 2 hari, apa pun syukur ke hadrat Ilahi kerana mengembalikan abuierfan.blogspot.com kepada kami.

Kami tahu, ramai yang tertanya kenapa blog tidak dikemaskini. Sebagai mana janji saya dulu, saya akan cuba untuk mengkemaskini blog ini setiap hari. Rasa 2 hari tidak masuk ke sini terasa jauh dengan rakan-rakan.

Banyak cerita-cerita yang ingin saya kongsikan kepada rakan-rakan selama 2 hari, saya tidak mengemaskini blog ini. Kepada semua rakan-rakan saya minta maaf di atas kecuaian saya yang menyebabkan saya tidak dapat masuk ke sini untuk mengemaskini blog saya.

Apapun terima kasih di atas kunjungan sahabat-sahabat di atas kunjungan ke blog yang kami amat sayangi ini.

Terima kasih

0 comments:

 

Labels

About This Blog

Labels

Labels

Powered By Blogger

Labels